Způsoby reklamy pro firmy s omezeným rozpočtem


Začínající firmy se poměrně často potýkají s omezeným finančním rozpočtem na svou propagaci. Ovšem jak si k nim mají jejich potencionální klienti, potažmo zákazníci, najít cestu? Ne vždy je zapotřebí předražené reklamy, aby vás bylo vidět. Pojďme si společně představit několik způsobů propagace, které jsou vhodné i pro firmy, které si předraženou televizní reklamu nemohou dovolit.

Týmová práce

  • Sociální sítě

V posledních letech sociální sítě zaznamenávají velký nárůst uživatelů, to se samozřejmě promítá i na reklamním obsahu, který se pomalu ale jistě přesouvá právě tam. I když dnes již nejsou sociální sítě k začínajícím firmám natolik vstřícní jako v jejich začátcích, přesto je možné do jisté míry propagovat své služby či produkty zcela zdarma. Založení vlastního profilu trvá jen několik málo minut, jen to ale nestačí. Aby si profil získal potřebnou sledovanost, je zapotřebí zacílit na cílenou skupinu uživatelů za pomoci zajímavých příspěvků.

  • PPC reklama

PPC je zkratka z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Jak ppc reklamy vypadají? Jedná se o způsob reklamy, kdy inzerent platí za jednotlivé prokliky na inzerovaný web, nikoliv za umístění inzerátu na webovou platformu. Ppc kampaň – co je to? Díky kvalitní ppc kampani, je možné zacílit na konkrétní skupinu zákazníků a přivést je na vaši webovou stránku nebo e-shop. U tohoto způsobu reklamy je možné již několik minut od spuštění pozorovat měřitelné výsledky, což u jiných druhů reklamy není možné.

Založení podnikání

  • SEO optimalizace

Ppc reklama je velmi efektivní, ale SEO optimalizace webu je také přínosná. Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem, kterému je možné jít naproti za pomoci optimalizace webu či chytře zvolených klíčových slov. Placená reklama má však při vyhledávání samozřejmě přednost.